Zaloguj się

Nasze marki

Płatności

Wysyłka


Tutaj sprawdzisz status przesyłki!

Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost

 

TYLKO 9,50 zł !

Bezpieczeństwo

Certyfikat SSL zapewnia bezpieczeństwo rejestracji, logowania i transakcji.

SSL

Sonda

Które mydło jest lepsze?

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 


 


 


 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@grandi.pl lub telefonicznie: +48 692206261
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@grandi.pl lub telefonicznie: +48 692206261
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email automatyczne potwierdzenie zamówienia i wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. Szacunkowy czas dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej to 2-3 dni robocze w przypadku przesyłki priorytetowej oraz 3-5 dni roboczych w przypadku przesyłki ekonomicznej. Przesyłki kurierskie doręczane są najczęściej do końca dnia roboczego po nadaniu przesyłki.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Przesyłka kurierska (kurier UPS)
  • Poczta Polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych. Szczegółowy cennik dostaw znajdziesz pod tym odnośnikiem:  http://grandi.pl/koszt-dostawy

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • przelew za pośrednictwem systemu PayU
  • płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w siedzibie naszej firmy, znajdującej się pod adresem: ul. 3 Maja 6/5 , 11-500 Giżycko, Godziny pracy sklepu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Nie. Z uwagi na fakt, że Sprzedający jest przedsiębiorcą zwolnionym z podatku od towarów i usług, sprzedaż nie jest dokumentowana fakturą VAT. Na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać paragon fiskalny lub na życzenie rachunek.  W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do rachunku. Informacje na temat chęci otrzymania rachunku umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Brak uzupełnienia tych danych spowoduje, że do zamówienia zostanie wystawiony paragon fiskalny.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 692206261.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 692206261.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera lub pocztę, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 692206261.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Kontakt z nami

Od poniedziałku do piątku

w godzinach

od 16:00 do 21:00 

Bezpłatna dostawa

Bezpłatna dostawa

Zamówienia od wartości 200 zł opłacone z góry przesyłamy za darmo: 

- paczkomatem INPOST 

- Kurier48 POCZTEX

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach oraz kody rabatowe na tańsze zakupy.

Produkt dnia

Sklep jest w trybie podglądu

Wszelkie prawa zastrzeżone.

Copyright © 2012-2017 GRANDI P.W.

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl